Thursday, October 06, 2005

Happy Half Nekkid Thursday!!

HNTbutton

48 comments:

snavy said...

Woo hoo Ariella - take it all off!

Sexy Alpha Female you've got there too!!

Happy HNT ladies!!!

barefoot_mistress said...

OMG!!! Your owner is nekid!!!

R.D. Lasak said...

At least the legs aren't as hairy as the dog! :-)

http://randysworldview.blogspot.com/

Fidget said...

dont cha hate it when the dog walks into the shot? happy HNT

lime said...

well my my my! happy HNT!

TequilaGirl said...

Great shot! My dog would never sit still long enough!

Happy HNT!

required said...

Here boy... Jump off the bed...

Dogs never listen to me.

Scott & Julia said...

Great pic! Happy HNT!

Tish said...

Awwww. What an adorable pic! Happy HNT! :)

Sasha said...

oooh, that's so cute!

but you could've just exposed what's behind the cutiepie now... makes for an even better photo.

happy hnt!

Chuck said...

So perfectly placed! Great pic...

Leesa said...

Cute HNT!

Joi, who else? said...

What a cute dog you are!!!
Happy HNT!

Rose-Colored Beer Goggles said...

Happy HNT :o)

addict said...

Ummm, the dog is in the way!

Belly said...

Oh mY!
Happy HNT :D

Kalani said...

The dog is wondering what the hell is going on! What a fun shot, thanks for the laugh. Happy HNT :)

Chick said...

Very sexy.

What a beautiful dog too.

Happy HNT.

Ristak said...

Very cute!!! Nice dog, Happy HNT!!

DaMasta said...

You go girl!!

David said...

:::: muttering :::: damn dog....

I mean...lol... Hey! Nice HNT!

;-)

bsoholic said...

Awesome! More of the AF though! ;)

Femi-mommy said...

hey someone tell the dog to move... no pets on the furniture! :) happy hnt

Tammy said...

Fabulous pic!! Whoo-hoo!

Wirthy said...

The dog's gonna get horny

Happy Thursday, fellow HNT'er

Big Dipper said...

Bite the bum.. bite the bum

Boobabe said...

wow, very "hot" dog and even hotter owner. *snicker*

bricotrout said...

but wheres the kitty?

MG said...

Hey, the dog looks really comfy! Happy HNT!

Billy said...

Cute shot. My dog isn't large enough to cover enough for a shot like that.

Tatted said...

damnit, i hate it when the dog gets into the picture at the last minute!!

Happy HNT

littlefeet said...

great pic...

peace...

Jillian said...

Great shot! Happy HNT!

Cricketina said...

Look at you sitting all sexy!!! Does your AF know about your HNT tendencies?

Thomcat said...

hahaha - damn dog !!! happy hnt !!!

lecram sinun said...

Lucky dog. Cheers and happy HNT!

Fred said...

Evil looking eyes, too!

s! said...

whoa! lucky dog!

shay v. said...

Very cool pic! You know...that's a really creative way of keeping it pg-13! AWESOME!

Julie said...

That is tooo adoreable!!

Binsk said...

You go girl!!! Very nice. Love the contrast.

The Village Idiot said...

Something sexy about black against creamy white skin...thats quite the AF you have there

Chicken said...

Nice one, my dog is bigger than I am, so it would just be a pic of the dog!

weirsdo said...

That dog has a very smug, "just got her out of the tub again" look.

Michelle said...

Very cute pic and puppy!

Happy HNT!

Seamus said...

OMG!!!!!!!!! That's friggin awesome! Happy HNT! Now move your hairy self so we can get to TNT! :)

Queen of Ass said...

Woooo! Nice pic! LOL

Happy (late) HNT!

sasfdasfdljkfksdjkfjsd said...

no fair hiding the jpg later

email it to me?